هاشمی رفسنجانی زمینه بازگشت به قدرت را آماده می کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1704
نویسنده : پرویز طهماسبی

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سایت خود نویس (khodnevis) چهارشنبه 24 خرداد (Jun 13) در تحلیلی می نویسد: «یکی از اصلی‌ترین عوامل شکل گیری حکومت اسلامی در شخصیت زیرک هاشمی رفسنجانی نهفته شده است اما او دوران اقتدار خود را به شکوفائی گزارش می‌دهد و حاکمان فعلی را ناتوان معرفی کرده و زمینه‌ بازگشت خویش به عرصه قدرت آماده می‌سازد!»
این سایت در ادامه می نویسد: «زمانی هاشمی برای محبوب کردن خویش گفته بود: «اگر مردم ما را نمی‌خواهند،ما باید برویم. او این روزها در کنار آیت الله خامنه‌ای برای حفظ نظام به میدان آمده است و همه حرف های فریبنده خویش را فراموش کرده است! جملاتی که آقای رفسنجانی قبلاً بیان کرده‌اند با گفته‌های اخیر وی مبنی بر اتکای جمهوری اسلامی به آرای مردم بسیار تناقض دارد!»
این وبسایت در ادامه با اشاره به دوستی دیرینه هاشمی با مقام معظم رهبری نوشت: «رفسنجانی به‌عنوان دوست دیرینه آیت الله خامنه‌ای، همواره رهبری را ستایش کرده است. هاشمی حتی آماده شده است که برای حفظ نظام با آمریکا نیز بطور مستقیم و بدون واسطه به مذاکره و دوستی بپردازد! هاشمی رفسنجانی صراحتا می‌گوید:"چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟"»
خود نویس در ادامه آورده است: «رفسنجانی در روزهای گذشته در مصاحبه‌های گوناگون از دمکراسی مدل خویش بسیار سخن رانده است اما کسی بدان اهمیت نداده است، چرا که وی چهره خویش را بخوبی در اولین دوره آغازین حکومت اسلامی و در دوره‌های ریاست جمهوری خود نشان داده است!»     7/213



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ????? ???????? ????? ?????? ?? ???? ?? ????? ?? ??? ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: